tisdag 2 augusti 2011

Weekends ending




Heeeeej på er! Jag vill bara meddela att jag inte kidnappats, avlidit, insjuknat eller börjat på hogwarts. Jag har bara inte uppdaterat! Så, nu kan ni lugna er igen =)

Med det sagt, jag har haft en superskön helg! Fredagen spenderades i butiken och sedan blev det utgång till Trädgården under Skanstullsbron (ett måste för alla sköningar, esteter, musiker i allmänhet och söderkisar). På lördagen var jag återigen på jobbet för att direkt efter åka det till Eskilstuna och fira min fabulösa och nyblivna 25-åring. Helgen avslutatdes med en söndagseftermiddag i Mariefred med ett besök på Gripsholms slott, och på kvällen hamnade vi på Josefina i Sthlm. To sum up - good weekend!

Ny vecka och nya utmaningar! Idag butiksjobb och i eftermiddag möte med designer inför STIL.
Ha en fin dag people så hörs vi när jag kommer hem ikväll! (Och om det inte blir alltför sent kommer en överaskning på bloggen imorgon hihi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar